Utviklingsavdelingen til s360, tidligere Sempro, skilles ut som et eget selskap: Indent.
s360 er et selskap som gjør det som kalles "performance marketing" - blant annet markedsføring gjennom sosiale medier og søketrafikk.
Det nye selskapet heter altså Indent, og blir et konsulentselskap med base i Elisabeth von Hübschs gate i Moss.
Sunil (35) ny tech-direktør i Aller Media: - Sikkerhetserfaring verdifullt i disse tider
Ikke buzzwords og trender
- I mer enn 11 år har teknologi vært en tett integrert, og svært vellykket, del av virksomheten i s360. Men for å ligge enda mer i forkant av morgendagens marked innen digital markedsføring og teknologi, er det nå tatt grep for å utvikle selskapet, sier Daniel Eckermann, administrerende direktør i Indent, i en pressemelding.
- Indent er et konsulentselskap som utvikler gode, brukervennlige og fremtidsrettede løsninger. Vi tror på velvalgte teknologier fremfor buzzwords og trender, fortsetter han.
- Folka våre har alt å si. Vi er rett og slett avhengig av å tiltrekke oss, beholde og videreutvikle de beste ressursene i markedet. Og her er opprettelsen av Indent AS et viktig grep for å lykkes, sier Ole Kristian Ullereng, ansvarlig leder i s360 Norge.
Ole (39) skal rydde opp i Basefarms infrastruktur-som-kode
Her er utviklerne
Folka han snakker om er foreløpig disse:
- Daniel Eckermann, som går fra CTO i s360 Norge til administrerende direktør i Indent.
- Karoline Bøhn Karlsen, som går fra utvikler i GP Marked til utvikler i Indent.
- Runar Jørgensen, senior systemutvikler.
- Martin Hagen, seniorutvikler.
- Marius Edvardsen, utvikler.
- Emily Hamsilet Bareh Healey, utvikler.
- Vi jobber først og fremst med Laravel og økosystemet rundt rammeverket. På frontend benytter vi Vue og Tailwind, forteller Eckermann til kode24.