ANNONSØRINNHOLD

Task Lead

Vil du være med å skape fremtidens integrasjonsløsninger for bedrifter i Norden?

Er du interessert I teknologi og løsningsutvikling? Er du en lagspiller som er vant til å kommunisere med kunder, brukere og lede utviklere? Da er du kanskje vår neste kollega!

Posten er et av Norges eldste selskaper og kan vise til en unik omstillingsevne gjennom vår 376 år lange historie. Som konsern har vi som mål å være kundens førstevalg, ledende på teknologi og innovasjon og best på bærekraftig utvikling. Dette understøttes av at vi de siste årene har vunnet flere innovasjons- og klimapriser. I Posten og Bring har vi tro på at å jobbe i smidige, selvstendige team gir bedre løsninger og mer fornøyde medarbeidere.

Å jobbe i Posten og Bring gir deg en jobb i et fremtidsrettet konsern som setter helse, miljø og sikkerhet høyt på dagsorden og hvor det er gode muligheter for personlig utvikling. Vi er en utfordrer i en bransje som er i sterk utvikling og endring. Det betyr at vi som gruppe hele tiden trenger å forbedre oss og tilpasse oss nye utfordringer, forespørsler og krav som stilles til oss.

Hvem er vi?

Vi er en sentral avdeling i Posten og Bring bestående av folk med ulik administrativ eller utviklingskompetanse innenfor logistikk og IT. Vi fokuserer på teknologisk forretningsutvikling på områder hvor vi har varelager for kunder og tar imot transportbestillinger fra bedrifter og netthandelen i Norden. Vi jobber både med nyutvikling og videreutvikling av eksisterende løsninger.

Teamet du blir del av består av 22 erfarne og dyktige team/task leads og utviklere med litt ulik kompetanse, lokalisert på ulike steder i Norden/Europa/Sør-Asia. Avdelingen kommuniserer primært på engelsk så det er viktig at du er komfortabel med å snakke og skrive engelsk.

Viktigste arbeidsoppgaver:

Som task lead og fagressurs i enheten «Integrasjons plattformer» er du et bindeledd mellom IT/integrasjon, forretning og oppdragsgivere, både interne og eksterne, for å skape gode integrasjonsløsninger for Posten og Bring. Du vil jobbe tverrfaglig i tett dialog med forretningsutvikling og avdelingens utviklingsressurser.

Vi jobber smidig med daglige «stand-ups» og har hyppige leveranser til våre oppdragsgivere. Det er derfor viktig at du trives med å jobbe i et miljø der tempoet er høyt. Det å utarbeide funksjonelle beskrivelser av løsningene er en sentral oppgave. Du vil jobbe i en flat struktur som preges av frihet til å påvirke egen arbeidsdag.

Vi ser etter deg som:

  • Har høyere utdanning innen IT
  • Har gode analytiske evner og ønske om å forstå helheten i virksomheten og tilhørende IT-landskap
  • Har kunnskap om Microsoft Azure
  • Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og/eller svensk, samt engelsk
  • Liker stor variasjon i arbeidsoppgaver og en hverdag som preges av å arbeide på tvers av organisasjonen
  • Trives med utfordrende oppgaver og har stor arbeidskapasitet
  • Drives av å utvikle de beste praktiske og helhetlige digitale løsninger
  • Er en lagspiller, men samtidig kan jobbe strukturert og selvgående

For å trives og lykkes i rollen tror vi at du:

  • Har noen års erfaring i en administrativ rolle som teknisk konsulent, eller en mer forretningsrettet rolle.
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter på engelsk og muligens i ett nordisk språk (intet krav)
  • Har en lidenskap for teknologi og løsningsutvikling
  • Vet hvordan du skal kommunisere godt med både teknisk og ikke-tekniske mennesker fordi du selv besitter god teknisk forståelse og har interesse for problemstillingene.

Ettersom rollen involverer mange kontaktflater, både internt og eksternt, er det viktig at du er en person som har lett for å samarbeide med mange ulike typer mennesker. Og sist, men absolutt ikke minst, deler du våre verdier; tar ansvar, spiller på lag og vil mer.

Vi kan tilby:

  • En variert hverdag med oppgaver og ansvar som gir stor kontaktflate i konsernet
  • Fleksibel arbeidstid i en hybrid arbeidshverdag
  • Et sterkt faglig kompetansemiljø og hyggelige kolleger
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Gode forsikringer og pensjonsordninger
  • Moderne kontorlokaler, flott utsikt og sentral beliggenhet midt i Oslo sentrum

Har du spørsmål om stillingen er du velkommen til å kontakte rekrutteringsleder Marianne Johnson via e-post: marianne.johnson@bring.com alternativt telefon: 99 02 52 00.

Søknadsfrist 26. november

Vi benytter oss av Semac bakgrunnssjekk i vår rekrutteringsprosess.

Vi ser frem til å høre fra deg!